Lunch

Hann inte äta lunch idag, för de satt så länge och skrev prov och sen ville några veta direkt vad de fick. "Ja, ja, det blir nog bra ändå", tänkte jag och gick en sväng till Hemköp innan AL-konferensen började.

Dagens lunch: Räkmacka, kaffe, chocolate chip cookies, massor med gelehjärtan.

Anna Skipper är inte nöjd. Själv mår jag fortfarande illa.

För övrigt har jag lite dåligt samvete, för det känns som om jag ensam har ätit upp hälften av asken med gelehjärtan vi fick av rektorn inför imorgon. Och gelehjärtan är inte ens gott.

Kommentarer
Postat av: Terése

HA HA, jag känner igen mig lite... jag ska -CROSS MY HEART AND HOPE TO DIE- gå på sockerdetox snart. När allt hembakt är slut...typ...kanske...om jag inte r å k a r baka nåt nytt...

2008-02-14 @ 10:23:47
URL: http://mellisplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0