Mejl

Jag måste mejla Bodystep-människorna och säga att jag hoppar av utbildningen, och har lite beslutsångest vilken ton på mejlet jag ska ha.

Alternativ 1: Hej era bajsnödiga töntar på Les Mills! Härmed säger jag upp mig som instruktör hos er, eftersom jag aldrig nånsin i hela livet orkar bli så perfekt som ni vill att man ska vara. Om jag ska filma ett 1-timmes pass där jag gör allting felfritt och med perfekta vinklar, så måste jag träna så mycket att jag blir tvungen att säga upp mig från jobbet, göra slut med min kille samt avsäga mig vårdnaden om mina barn. I och för sig kommer jag att bli den mest vältränade uteliggaren i Sverige, men känner ändå att detta inte är en karriär som jag väljer.
Med ovänliga hälsningar och med förhoppning att ni slutar ta er själva på så otroligt stort allvar/ Maria

Alternativ 2: Hejsan! Tänkte bara meddela att jag inte vill vara instruktör hos er, och därför inte kommer att skicka in någon video.
Med vänlig hälsning/ Maria

Jag vet inte, jag. Alternativ 1 eller 2- vad tror ni blir bäst? Ett alternativ är ju också att skicka alternativ 1 så att de får höra några sanningens ord, men sen skicka ytterligare ett mejl där jag förklarar att jag har Tourettes syndrom.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

naaw. Ja det är HELT okej! Och visst passar Stella henne oxå :) Nu har vi var sin liksom ;P Min lilla bebis är busig, gosig och helt underbar. Har både kissat och bajsat ute idag! Dutti vovve. =D

2008-02-02 @ 18:19:44
URL: http://triquetra.blogg.se
Postat av: Anna

Nä, jag bangade. Most likely så går numret jag fick till nån Polback eller en lokalkändis... Do not trust rockpoets. Men vad fasen... Det kanske dricks öl ikväll också?! Ha en supermysig lördagkväll!

2008-02-02 @ 19:10:34
URL: http://annaeleonora.blogg.se
Postat av: Anna

Hahaha, alternativ nummer 1 helt klart. Fan vad skönt det hade varit att få skicka ett sånt mail på riktigt!

2008-02-03 @ 00:25:55
URL: http://www.tv3.se/days

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0