Några reflektioner

  • Ja, men det är ju kul med Melodifestival, men det VORE VÄL ÄNNU BÄTTRE OM FOLK KUNDE GE FAN I ATT RÖSTA SOM KRATTOR. Herregud. Sanna Nielsen var  väl OK (Åh, vad fiiiint när hon var så rörd att hon tappade texten), men de andra?! Oh no.
  • Själv la jag min telefonröst på Lasse Lindh. Någon mer som blev kär i honom? Han är mitt frikort, men det är helt OK för Jonas, för han har Bolibompa-Doreen.
  • Carola och Andreas låt var väl inte en fem-plussare, men iallafall bra. Hade hellre sett att de gick till final.
  • Kristian Luuk är ju helt underbar.
Luuk: Vad fin du är
Sanna Nielsen: Tack, du med
Luuk: Ja, men det är inte bara yta. Det är substans också

Haha. Det uttrycket ska jag sno.

Någon: Vad fin jacka du har
Jag: Tack, men du vet, det är lite jobbigt ibland när folk tror att jag bara är en fin yta. Jag har ju lite substans också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0