Snart!

Snart, snart, snart, snart, snart.

Leo har inte sovit middag idag, så honom stoppar vi i säng före åtta, och sen ska jag, mamma och Stella äta popcorn och titta på Melodifestivalen. (Och på Björn Gustafsson! Jag var kär i honom innan, efter dessa veckor är slut finns det risk att jag kidnappar honom för att ha honom hemma i en låda och ta fram och klappa på honom ibland. Han är ju så söt och så rolig att hjärtat brister.)

Anyway. Världens bästa TV-program pratade vi om. Känns viktigt, tycker jag, att uppfostra sina barn till att också älska Melodifestivalen. "Felodimestivalen", säger Stella, hur gulligt är inte det?!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha menar de, men jag vet det så lugnt ;)

2008-02-09 @ 19:38:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: faktiskt inte, den jag kom ihåg var thats love ;)

2008-02-09 @ 21:49:28
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0