Spräckt schema

Hade kvällen klar för mig: Jag nattar Leo, medan Stella och Anna är kvar på nedervåningen. Leo somnar före åtta, varpå vi sitter i soffan och myser med Melodifestival, tända ljus samt chips.

Nu står 2-åringen och bajsar, och verkar inte vara klar på långa vägar.
Jag: Ska vi gå och byta?
Leo: Nää. Komma mer

5 minuter senare.
Jag: Är du klar nu då?
Leo: Näää. Mer. Vänta

Men MAMMA KAN INTE VÄNTA, DET ÄR JU MELODIFESTIVALEN for crying out loud! Och BWO som är först och allt. Jävla skit.

(Ordvits, märkte ni?)

Well, well. Vad är väl en bal på slottet. Nu ska jag byta blöja, och sen försöka söva lill-killen på tre minuter. Det kan gå.

Kommentarer
Postat av: Erik M

Det blir nog 23 minuter Luuk först ändå.

2008-02-23 @ 20:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0