Världsrekord-svarpåtal

Intervju på nyheterna idag med Susanna Kallur på Arlanda.

Reporter: Och hur ska du bli bättre?
Susanna (Very politiskt korrekt): Bla bla bla...Alltid finns det något att förbättra...Tekniken sitter men formen kan man ju ändra på

Hade det varit jag hade jag sagt "Bättre?! Bättre?! Jag är ju för i helvete BÄST I VÄRLDEN!! Vaddå bättre, prata för dig själv din feta soffpotatis som inte ens klarar 3 km promenad"

Den enda i Sverige som är sig själv i intervjuer är väl typ Carolina Gynning.

Och prinsessan Victoria, hon ger alltid så crazy och roliga svar. (OBS. Skämt)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Visst blir intervjuerna lite väl tråkiga när alla kändisar och framgångsrika idrottare blir mediatränade. Tur Gynning inte gått i den skolan. eller tito beltram (som istället skickade sin fru).

2008-02-11 @ 23:00:10
URL: http://frokenasa.blogg.se
Postat av: Elena

Fast enligt vissa andra, tex Magnus Betnér så är Carolina Gynning verkligen inte sig själv utan spelar dum fast hon egentligen är väldigt sansad och smart. Personligen gillar jag hennes stil och attityd så jag hoppas att hon verkligen är sån.

2008-02-12 @ 12:49:43
URL: http://elenaeriksson.blogg.se
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

"my hair on my arm stands right upp in the air" är det första jag tänker på när du säger Carolina Gynning :D

2008-02-12 @ 14:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0