Åhhhhh

Martina Haag har äntligen fått sin lilla bebis, efter typ två veckor över tiden.

Fyra barn. Åh, vad fint. För övrigt är bilder på alldeles nyfödda bebisar bland det mest tårframkallande som finns.

PS. Vill också ha en bebis. Visst borde det gå att klämma in en liten bebis på 93 kvadrat fördelade på två våningar? Det enda som blir trångt är väl att högravida jag inte får plats i soffan. Av någon konstig anledning går man ju upp en massa kilon när man är gravid. När jag var gravid med Leo vägde han 3800 gram, ökad blodvolym och fostervatten mm ytterligare några kilo och all kladdkaka och glass jag åt på kvällarna ca tio kilo. ("Ja, va fan. Ska ju ändå bli tjock så kan ju lika gärna passa på att äta lite")

Duschade med Stella när det bara var några veckor kvar tills Leo skulle födas.
Jag: Har du sett vilken stor mage mamma har?
Stella: Ja. Och stor rumpa!

Ja, ja. Tillbaka till ämnet. A baby, please.

Kommentarer
Postat av: Chrizzy

Kan du inte hålla dig ett år till? Så kan vi vara gravida ihop ... hint hint... Fast nu e jag full och glad o ska ut på krogen snart!

2008-01-19 @ 21:17:40
URL: http://bamman.blogg.se
Postat av: Maria

Jomen precis! Haha, skrev nästa inlägg utan att ha läst din kommentar! =)

2008-01-19 @ 21:27:55
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0