Back in chokladträsket

På konferensen idag hade någon med sig en chokladkartong. Tack så hemskt mycket, verkligen. Nu måste jag börja om från början med choklad-avvänjningen.

Rehab nästa. Eller så är det helt enkelt så att jag behöver komma igång med träningen. Lataste latmasken, that is me. Har både ett Bodystep och ett aerobicpass och träna in, ska leda första passet för terminen nästa lördag.

Ni vet när det känns som att man har något tungt på axlarna som dessutom ger en svårt att andas? Så känns det just nu för träningen. Var helt fantastiskt kul att vara träningsledare tills hellweekend (aka Bodystep)-utbildningen i Stockholm förstörde allt. (Har fortfarande inte fått min video godkänd. Vinklade höften fel samt var inte stark nog i armarna)

Jävla skit. Har lust att skicka en video där jag berättar var de kan stoppa upp sina perfekt vinklade höfter någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0