Bara så att ni inte behöver oroa er

Om jag inte skriver något imorgon så behöver det inte bero på att jag sitter fast i en krockad bil strax utanför Falun, utan på att min mamma har en sådan seg dator. (Seg dator ligger på topp 3 över de värsta i-landsproblemen)

Det kan också bero på att jag är upptagen med att vara social. Att vara i Borlänge i några dagar är en balansakt mellan att hinna träffa så många som möjligt utan att för den delen behöva känna sig stressad. Känns som att jag denna gång har lyckats schemalägga allt just fine.

Roligast: Att få träffa Camillas lilla Alma för första gången. Och att få se hur stor Simon har blivit.
Lyxigast: Att äta lunch med Camilla på Kupolen på torsdag, medan mamma är barnvakt. Det finns dessutom många affärer där...
Mysigast: Att hänga hos kusin Tomas och hans sambo Emma på fredag. Deras två barn är lika gamla som mina aka Hänga-i-soffan-och-dricka-kaffe-medan-barnen-glatt-leker-dag.

Hinner också träffa farmor, pappa och några till.

Mysigt! Semester i Borlänge, here I come.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en supermysig liten tripp! Och drajv säjfly!

2008-01-02 @ 00:22:07
URL: http://annaeleonora.blogg.se
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

Have fun! ;)

gott-nytt-år-kramar i massor!

2008-01-02 @ 01:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0