Bob pelet

Leo tycker så mycket om sitt nya Byggare Bob-spel att han vill ha med det i sängen. "Bob-pelet sova". Know the feeling. Jag tycker så mycket om mina nya saker att jag också nästan skulle vilja ha med det i sängen. Nästan. Eller i och för sig räcker det med att tänka på lyxen imorgon. Nya mysbyxor, ny, lyxig badkarskudde från Body shop, ny skrubcreme, nya rakhyvlar, ny handkräm, nytt Body Butter med Satsumasdoft.

Dessutom ny mascara- Masterpiece Max. Kommer att se absolutely smashing ut på jobbet på måndag. Eller så kommer det att synas noll komma nollnoll skillnad och jag har kastat bort massa pengar helt i onödan. Eller nä, inte i onödan, skönhet kommer ju som bekant inifrån och jag kommer ju att vara lite lyckligare när jag fått använda nya krämerna. Och jag menar, Masterpiece MAX, hörs ju på namnet att det är värsta bästa mascaran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0