Fast i och för sig

Är ändå rätt bra på att köra bil på vägar. Då är det värre med parkeringsplatser. Igår åkte jag runt Hemköpskvarteret två gånger innan jag parkerade på grusparkeringen BAKOM affären, för jag ville inte köra in på fulla parkeringen.

("Börje! Börje, såg du? Där var den där sopiga Forden igen. Haha, såg du att den inte vågade köra in på parkeringsplatsen?)

Imorgon om jag parkerar i Valbo så kommer jag att parkera allra längst bort, där det inte finns några andra bilar. Fast officiellt är det för att det är viktigt att röra på sig lite. Motionera för att jeansen ska passa lite bättre, you know.

Kommentarer
Postat av: milla

gott nytt år babydarling!! trogen läsare här, har hängt med sen första inlägget och läst varenda sen dess tror jag nog ;) tack för mycket bra och rolig läsning! puss & kram och lycka till imorrn.

2008-01-01 @ 16:19:11
Postat av: Maria

Milla: Amen gud vad söt och snäll du är!! Blir alldeles lycklig i hjärtat att läsa sånt! =)

2008-01-01 @ 16:36:42
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Anna

Gott nytt år! Wow, här sitter jag och letar bloggar en halv kväll, men ger typ upp för att det finns så många att jag inte vet var jag ska börja, och så kommer du med en länk till värsta guldkornet! =) Wish me luck!

2008-01-01 @ 17:06:39
URL: http://annaeleonora.blogg.se
Postat av: Maria

Anna: Ja, visst verkar han bra!! Go get him! =)

2008-01-01 @ 18:05:19
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0