Hjärnan invaderad av jobb

Har skrivit så mycket matte-planering idag så risken är stor att mina fingrar skriver av sig själv: "Målen för kapitlet är...", "Hur många procent?", "Uppgift 23-33" osv.

Hur kul inlägg blir det? Precis. Inte det minsta kul. Jag går och fixar lite bananpengar till barnen istället, och skriver mer senare.

(Visst åt ni bananpengar när ni var små? Världens bästa. Själv tänkte jag äta upp Tobleronen från i lördags när barnen har somnat, men det behöver de ju inte få veta)

Kommentarer
Postat av: Case

Har nog aldrig hört uttrycket bananpengar förut. Tog ett tag innan min trötta hjärna kopplade. Haha.

2008-01-07 @ 20:20:39
URL: http://case.blogg.se
Postat av: Maria

Case: I och för sig kan man ju kalla det "skivad banan" också. Men visst låter bananpengar bättre?! Och GRATTIS GRATTIS till att inte jobba mer! =)

2008-01-07 @ 20:32:58
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0