Kiiin?

Leo får syn på en bild av Gry Forsell i nyaste Mama, där en Blixten McQueen-bil också är med på fotot. Han ska sedan absolut leka med sin egen McQueen-bil, och vi tillbringar en halvtimme med att finkamma våra 93 kvadrat. No McQueen. Leo blir mer och mer upprörd och går runt och ropar: "Kin? Kiiiiin? KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN?!

Till slut hittar vi honom under soffan, tillsammans med massa damm, gamla popcorn, en strumpa och diverse leksaker. Här skulle det vara passande att kunna skriva "Ja, herregud alltså, vad missnöjd jag är med vår städerska. Man tycker ju att en städerska som får betalt för att storstäda skulle vara lite mer professionell. Gamla POPCORN, liksom. Skärpning, tack!"

Men när jag hade skrivit klart kom jag på att det var ju aldrig någon som svarade på annonsen. Fast man kanske kan leka att det är så?

I så fall leker jag att jag har städerska, pool, snygga kläder, Englas hemmamys-garderob, flygbiljetter till något coolt och varmt ställe samt ett större hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0