Musli

En bra sak med träning är att det är kul, svettigt och bra för kropp och själ. En annan bra sak är att man efteråt får sitta i soffan med brun Hello Kitty-pyjamas och se på "I huvudet på Gynning" och äta vaniljyoughurt med musli och banan.

Roligt pass, men är gladare än gladast att jag slipper bli instruktör för helvetes-stegen. Ärligt talat, vem är beredd att lägga ner ca 300 timmars steg- och-perfekt-vinkel-på-kroppen- träning för 120 kronor/pass?! Testa att räkna ut timpengen på det jobbet.

50 öre/timme och jävligt snygg rumpa- nån som är intresserad? Ja, du kommer inte ha tid att gå ut och visa upp din rumpa för du är så upptagen med att träna Bodystep-kombinationer i vardagsrummet framför hysteriska Nya zeeländare på din dvd, men iallafall. Sa jag att du får snygga armar också?

Anyway. Kul att träna det är det iallafall. Och kul att jag ska leda aerobic varannan lördag hela våren. Plus att det är kul att gymmet är relativt litet, vänligt, proffsigt samt att folk är glada och trevliga. Inga snobbiga storstads-märkeskläder så långt ögat kan nå.

(PS. Min stavning grundar sig till stora delar på det jag lärde mig på diktamensläxorna på mellanstadiet. Då var dock dessa ord inte så vanliga. Så: Stavas verkligen gymmet och musli så här?!)

Kommentarer
Postat av: celine

hej
vilken rolig inlägg
ha det så bra tjejen
och besök gärna min blogg :)

2008-01-22 @ 23:20:32
URL: http://crazyfashion.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

Hejsan! Vill du ha en ny header?
Var då med och tävla i min blogg, det enda du behöver
göra är att lämna en kommentar här; florennz.blogg.se/1201015894__22...januari_08.html#comment

Lycka till!

2008-01-22 @ 23:26:58
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
Postat av: Milla

var med och tävla i min blogg!

2008-01-22 @ 23:46:20
URL: http://www.amilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0