Söta Engla

"Jag är som så många andra inbjuden till Elle-galan och hade tänkt försöka komma iväg på den. Men what to wear? En smashing klänning är ju ett måste och det är då verkligen dags att börja leta nu."

Citat Englas showroom. Finn fem fel. "Bjuden till Elle-galan": Nej. "Hade tänkt försöka komma iväg på den": Får man verkligen skriva fyra verb efter varandra? "What to wear": Fråga inte mig, själv försöker jag komma på när jag har tid att köpa nya mysbyxor. "Smashing klänning": Ebba försöker få copywrite på sina uttryck, men det går inte så bra. "Ett måste": Säger man fortfarande så?

Detta skriver jag dock inte för att vara elek, jag är faktiskt världens snällaste. Dessutom tycker jag att Engla är helt bedårande söt. Tydligen har hon börjat få taskiga kommentarer, stackarn. Detta är ju ungefär som att döda små kattungar. You don't do that!!

Jag gillar Engla. Dessutom, till de som klankar ner på henne, hennes kläder samt hennes blogg: som sagt, hon är mammaledig for crying out loud!! Detta betyder att om hon verkligen har de kläder på sig som hon har på bloggen, så är hon snyggare klädd än alla mammalediga kvinnor i Universum sammanlagt. Och vad bloggen beträffar, jag var glad om jag hann kissa när jag var mammaledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0