"The one"

Ni vet avsnittet där Miranda och Steve står i tvättstugan med Bradys födelsedagstårta? Har sett det säkert fem gånger, senaste gången ikväll, men gråter lika mycket varje gång. Åh, vad fiiiint.

Jag: Om jag var kille och fick välja, skulle jag ta Miranda
Jonas: Om jag fick välja skulle jag ta Samantha

Glömde att jag pratade med en kille...För övrigt, när vi ändå är inne på SATC-ämnet, måste jag få ändra mig om en sak. Sa ju tidigare att jag tyckte Berger var bäst, men när man ser avsnitten så här efter varandra inser man ju att han är en feg bebis. No, no. Inte Berger. Nä, det finns bara en. Mr Big, the one and only. Alla andra är ju faktiskt märkliga, tråkiga töntar.

Har nu ca tolv avsnitt kvar av sista säsongen. Efter det så...Ja, jag vet faktiskt inte. Vad ska det bli av mitt liv efter det?! Men det är klart, kan ju alltid börja om från början igen. (Eller köpa "Vänner"-boxen)

Kommentarer
Postat av: Rockpoet

En vänner-box låter ultimat. Då kommer jag, Oggy och Elena över på Vänner-maraton. En vecka, eller vad blir det?

2008-01-27 @ 11:18:20
URL: http://rockpoet.blogg.se
Postat av: Maria

Rockpoet: Yes box, det kör vi på! Sportlovet, v 8, kanske?! (Hahaha, "yes box", kul, va?! Eller kanske inte...)

2008-01-27 @ 12:45:09
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Rockpoet

Det är en ordvits, det får man ge dig.

2008-01-27 @ 13:17:48
URL: http://rockpoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0