Upptagen

Har inte hunnit blogga nåt idag, har varit alldeles för upptagen med att ta det lugnt. Sovmorgon, varit i lekparken, fixat i trädgården (Eller ja, ställt in en kratta som låg på gräsmattan i förrådet. Sen stått i solen och sett på när barnen och grannbästisen lekte. Men det låter bra med "fixat i trädgården", eller hur?), lagat lunch, badat själv, badat med barnen, tvättat, bäddat rent i sängar, dammsugit.

Nu ska jag dammsuga på övervåningen. (Samt hålla tummarna för att brun-utan-sol-krämen inte gör att jag blir orange i ansiktet. Just nu känns det 50-50 under tiden den börjar verka. Snygg eller orangefärgat miffo- återstår att se)

För övrigt ger småbarnslivet en ny dimension till måndagar. Trist att gå upp tidigt och cykla till jobbet, men också rätt trivsamt att hänga med folk som torkar sig själva när de varit på toaletten samt inte skriker och bråkar över att de vill ha samma saker.

Kommentarer
Postat av: Rockpoet

Jag slutar nu att blogga. Tack för mig!

2008-01-27 @ 19:57:31
URL: http://rockpoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0