Abstinensbesvär

Jag har gått runt i flera dagar och haft en krypande oro i kroppen, ni vet en sådan som gör att något känns fel fast man inte riktigt vet vad.

Men idag kom jag på det.

Det är en fördröjd sorg över att sett klart säsong 3 av "Grey's anatomy" utan chans att se säsong 4 inom någon som helst snar framtid. Snyyyyyyft. Mina älskade vänner. Känns som om halva min bekantskapskrets rest utomlands på obestämd tid.

Kom tillbaka!

Kom tillbaka!!!

Ikväll ska jag bada fotbad och läsa "Otrogen på öppen gata" av Belinda Olsson som jag köpte igår, i och för sig helt OK men något "Grey's" är det inte. Sanna mina ord.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag känner faktiskt liknande inför "Weeds". Jag har helt fastnat i den serien, och jag bara läääängtar till 4:e säsongen kommer ut. Den har börjat gå nu i USA på TV, så då lär det väl dröja innan den kommer ut här :'(

2008-07-10 @ 19:36:06
URL: http://liiindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0