Amäh Sex and the city- filmen, då!

Heeeeeelt fucking fabulous fantastiskt bra!

Rolig, sorglig, charmig, glammig och alldeles, alldeles underbar. Man blir inte besviken en sekund.

Förutom filmen så shoppade vi samt åt pastalunch på Rififis uteservering med ett glas vitt vin till. Sånt får man göra på sommaren. Efter filmen gick vi till Åkanten och åt middag och drack vin, och hann diskutera filmen en hel del. Vissa filmer kräver sin drink efteråt!

Det roliga är att Åsa såg filmen förra veckan också, men när hon sa att hon kunde tänka sig att se den igen hakade jag på. (Eller ja, hon fick låna min rosa box med alla säsonger som muta, men i alla fall)

Själv tänker jag köpa filmen så fort den kommer ut på dvd, och se den några gånger till.

Så bra är den!

Kommentarer
Postat av: Honung

Vad bra! Då vet jag vad jag ska släpa med söta väninnan på! Och kräver det en drink efteråt så är hon rätt sällskap. :)

2008-07-02 @ 13:58:31
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0