Avd. i-landsproblem

Så här efter ett avsnitt "Ghost whisperer" och två glas vin så säger jag skit i bilen. Materialistiskt och oviktigt.

För övrigt så är dvd- boxar den nya religonen. Boxar jag har kommit på att jag skulle vilja ha är "Desperate Housewives" (Alldeles från början. I ett svep. Fränt), "Private Practise" (Kommer ju ut 2031 enligt cdon.com. Any day now) och "Ghost whisperer".

Erik berättade dessutom i dag att de har de första tre säsongerna av "Vänner" och hela "Ally McBeal" på dvd.

Och så säger folk att de inte ser någon mening med livet.

Hmpf.

Kommentarer
Postat av: mollya

o nu läste jag det senaste inlägget... he he. skönt att du har vänt på steken :)

2008-07-31 @ 22:48:06
Postat av: Maria

Mollya: Ja, eller hur! =)

What is a car, liksom.

2008-07-31 @ 22:51:52
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: Erik M (Vän av oordning)

Hallå där, låt oss inte glömma 2 säsonger Oz, 3 av Will & Grace och en av Twin Peaks :)

2008-08-01 @ 11:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0