Bättre än julafton

Våra dagiskompisar har kommit hem från sommarstugan, och mamman ringde och frågade om Stella ville komma och leka.

OM hon vill!

"JAAAAAA!" sa hon med glittrande ögon, och har nu packat en docka och nya dockvagnen och lite docksaker att ta med. Oh happy day. Lata mamman (Alltså jag. Inte dagismamman) ska bara ta sig in i duschen först.

Leo får hänga med och skjutsa, så hinner han leka lite med sin dagiskompis också och jag hinner sätta mig på en stol på altanen och insupa lite lantluft.

Sedan ska jag och Leo åka till Hemma- butiken och kolla efter nya spis, och Jonas ska ta tåget till Gävle och köpa skor till Niklas och Kriztins bröllop på lördag. Så att ni vet vad vi har för oss. Viktigt att ha koll, right?

Kommentarer
Postat av: anna

Ja absolut! Nu kan jag nalla lite blommor från din trädgård och plantera dom i min egen!

2008-07-16 @ 12:45:13
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0