Citylife

I alla fall i några timmar. Jag var till Uppsala och klippte luggen hos min darling till frisör (Som klipper luggen gratis mellan klippningarna) och tog med mig barnen bara för att de gillar att åka tåg.

Så efter luggklippningen gick vi i några klädaffärer, åt på Max, köpte ny Play Doh på leksaksaffären samt köpte en svart strandstol på Åhléns.

Inte helt lätt att gå med två barn, en vagn plus strandstol till stationen, men allt går med lite vilja. Fränt att åka till Rullsand nästa gång med strandstol. Ny kylväska har vi också. Pannkakspicknicks, here we come.

Nu ska jag tvätta några maskiner tvätt och börja packa, vi åker till Borlänge igen i morgon för att gå på lillebror Niklas bröllop på lördag. Åh vad kul det ska bli!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0