Dagens mest imponerande:

När Jonas körde runt på skogsparkeringen i Rullsand bland tio tusen träd, rötter och dyra bilar.

Och både lyckades vända, köra tillbaka samt hitta en parkering.

Ja, jäklar. Svettigt värre, och då satt jag bara bredvid. Hade det varit jag som kört hade det blivit dyrt som tusan. Fast i och för sig, då hade jag nog siktat in mig på att backa in i ett träd istället för i en skinande ny gråskimrande Volvo.

(Ungefär som när jag höll på att köra ihjäl mina gympalärare när jag gick i nian och vi var på friluftsdag i Romme Alpin. Min kompis lurade upp mig i svarta nerfarten ("Nä, men den är inte ett dugg värre än de andra. Jag lovar") och jag störtloppsåkte ner och fick lov att välja på att åka mot ett gupp eller en klunga människor. Jag valde människorna.

När de ramlat alternativt skingrat sig in i skogen och jag låg i en hög framför dem såg jag att det var mina gympalärare plus alla snygga killar i parallellklassen.

Bland mina Topp 5 mest pinsamma händelser i hela mitt liv, faktiskt.

Dessutom berättade en klasskompis senare att han hoppat av liften mitt i backen för att han ville se vad det var för en idiot som åkte störtkopp i slalombacken)

Anyway. Vad var jag nu? Jo, Rullsand- parkeringen, ja. Parkeringar där man inte kan ställa sig längst bort på och vardagsmotionera sig tillbaka till dit man ska är inga bra parkeringar.


Kommentarer
Postat av: anna

Hhahahaha! Jag brukar också åka störtlopp i slalombackar! och jag har också åkt på en person, han skadade sig inte som tur var och inte jag heller, däremot fick jag ett högt hopp upp i luften då han fungerade som en hoppgupp.

2008-07-16 @ 10:05:04
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0