Dagens plan:

Jag och Stella ska hänga med kusinfamiljen till Rullsand. Sol och klarblå himmel, tjoho!

Dagens bikini-dilemma: Jag köpte en ny bikini-överdel i år, brun halterneck från H&M, men det är inte så skön. Så då har jag haft den från förra året istället, för efter att jag köpt H&M- bikinin så kom jag på att jag ju faktiskt köpte en förra året. Fast den är egentligen inte heller så skön, så idag har jag bikinin från typ -99 istället. Svart halterneck, håller på att ramla sönder ungefär vilken minut som helst.

Note to self: Är man snart 31 och har fött två barn har man inte bikinin som är snyggast utan den som är skönast samt ger en snyggast bröst.

Då får man stå ut med ramla- sönderproblemet. Om nackbandet spricker får jag väl trava iväg till nudiststranden.

Jeanskjol är för övrigt tvärtom, jag har inte den som är skönast för då ser jag ut som en 40- årig Kappahl- morsa, utan har den korta från Stadium.

Lunch ska vi äta på serveringen vid campingen. Sommar, sommar, sommar!


Kommentarer
Postat av: Chrillan

Och vad är det för fel på Kappahl, om jag får fråga??? ;)

2008-07-25 @ 23:40:12
URL: http://bamman.blogg.se/
Postat av: Maria

Christajn: Nääää, ingenting (Visslar oskyldigt) =)



Men vettu, du är ju en snärta vad du än har på dig!

2008-07-25 @ 23:55:36
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0