Finally

Rand efter bikinin.

He he.

Som en liten bonus på härliga havsbads- dagen, så träffade vi dagisbästisfamiljen där. Tanken var att vi skulle åka till dem och grilla, men det skulle bli så sent så vi tog en raincheck. I stället tog jag och Stella med oss Filippa (Dagisbästisen) hem, så får de leka här en stund.

Jonas och Leo hade också haft en mysdag, bland annat åkt till loppisaffären och köpt Bamsepussel och leksaksbil.

Har jag precis duschat efter sol och bad och bastukörningen utan AC på E4:an där jag inte vill ha fönstret öppet, en av de skönare duscharna i mitt liv I have to say. Nu ska jag och tjejerna äta pasta och köttbullar på altanen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har också fått rand! Ränder is the shit! Pöss!

2008-07-25 @ 22:54:28
URL: http://annaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0