Helt slut

Idag har jag och barnen cyklat först till lekpark och haft våffel- picknick, och sedan till två av Stellas dagiskompisar och lämnat kalasinbjudan. I värmen. Med vatten i cykelkorgarna.

Gick jättebra och Stella cyklade på (Nästan) utan ett enda klagomål, men själv däckade jag på soffan när vi kom hem och lyckades knappt ta mig upp. Helt slut och väck i huvudet känner jag mig. Solsting light? Lät ju faktiskt barnen få det mesta av vattnet.

Men nu så.

Ska ta på mig bikinin och slänga mig i iskalla poolen, så kanske jag vaknar till liv.

Kommentarer
Postat av: anna

jag tycker det är svinigt varmt ute! jag sitter här vid min fläkt istället :D

2008-07-27 @ 17:34:22
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0