Lööööv

Min roliga vän Anna skriver om Internet- dejting och kräsenhet. Alltså, om jag var singel skulle jag inte hitta en endaste en på hela Jorden att bli tillsammans med. Inte så mycket för att jag är kräsen, utan för att ingen skulle vilja ha mig.

Inte ens bottenskrapet.

Lista på vilken kass flickvän jag är:
  • Jag tycker att raka benen är överkurs (Förutom på sommaren, men då är det snarare för att folk på stan ser mina ben)
  • Jag tycker rätt ofta att saker är "Töntigt" alternativt "Romantisk trams"
  • Jag blir skitförbannad när saker inte ligger där de ska
  • Jag tycker man ska vara jämställd vad gäller allt som rör barn och hem, men ser det samtidigt som självklart att han fixar klockan på nya dvd'n samt trasiga ryggstödet på förarsätet
  • Jag tycker nästan alltid att jag har rätt
Fast eftersom jag är medveten om mina brister så är jag ju samtidigt himla charmig...Ehum. Eller nåt.

Måste genast gå och ligga lite med min sambo och säga att han måste behålla mig.

Kommentarer
Postat av: anna

Maria! Om jag vore lesbisk och du vore lesbisk skulle vi vara det perfekta paret!!! Kan dock bli lite bråk om rakbladet på somrarna, men det kan ju lösas med att båda har varsin!

2008-07-16 @ 10:02:26
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/
Postat av: Maria

anna: Hahaha, ja, förutom på den sista punkten då, om du också alltid har rätt? Kan bli bråkigt? =)

2008-07-16 @ 10:35:41
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: Anna

Du satte nästan ord på mina problem där... Scary!

2008-07-16 @ 15:23:08
URL: http://annaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0