Lovely dag

Blev både klippor, glass, loppisfynd (Dock inget barskåp...Jävla skit. Var äääär du?), strosande på stan, shopping av stor rosa korg från Rice att ha Stellas Barbies i, båtspaning, restaurangmiddag, sitta på en klippa och titta på när stora färjan åker fram och tillbaka.

Stella: Det har varit värsta bästa dan. Bäst var att titta på färjan.

Hur underbart är det inte med barns krav på livet?!

Leos bästa var också färjan, men att se bilarna som åkte på och av den. När färjan la ut kom det oftast en bil bara sekunden efteråt som fick stå kvar på land.

Leo: ÅH NEJ!!! Färjan GLÖMDE den dära bilen!

För övrigt tycker jag att den där Triss-vinsten kunde komma snart, så att jag kan köpa husvagn, husbil, båt eller fint hus i Öregrund. Har inte bestämt mig för vilket bara. Eller så vinner jag på något där man kan vinna massor, massor med miljoner och köper allt? Ja, så får det bli. Jobbigt med beslutsångest.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0