Så här gör Engla's showroom- Engla när hon har shoppat

Och jag ska väl inte vara sämre.





Är särskilt nöjd med stora, färgglada sjalen som jag köpte för halva priset på MQ. Den ska jag ha i höst ihop med min bruna skinnjacka. Egentligen är jag ingen sommartjej, egentligen är jag en hösttjej som gillar tända ljus, stickade tröjor, stora sjalar och röda löv på träden.

Men det får man kanske inte prata högt om så här i början på juli?

Nä, OK då.

I morgon ska det bli fint, då ska jag nog ta med mig barnen och åka och bada. Sånt är ju i och för sig också kul.

Nu ska vi åka till återvinningsstationen och kasta en trasig trappgrind, och sedan till Apoteket och köpa deo och huvudvärkstabletter. Kanske kolla in någon av inredningsaffärerna. I city (Haha. Stan? Byn?) finns det tre stycken. Fränt.

Kommentarer
Postat av: Honung

Har ni tre inredningaffärer i Tierp? Hur har jag kunnat missa dem? Mina soffor och mitt soffbord köpte jag på Örbyhus möbler. Något annat vet jag inte som ligger åt det hållet. Otroligt.

2008-07-02 @ 14:01:25
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, du hör ju! Jag bor i värsta shopping-metropolen! Hör av dig om du ska åt det här hållet, så ska jag ta med dig på inredningsaffärs- sighseeing =)

2008-07-02 @ 14:13:20
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tierp kallas köpingen har jag lärt mig av en kompis till mig som är född och uppvuxen där.

Så nu vet du vad det kallas.

Ha en bra sommar

2008-07-02 @ 21:12:47
Postat av: Maria

Lisa: Haha, jo, det har jag också hört. Men jag menar...köpingen??!! Säger man så?! Låter lite märkligt. Jag kör nog med stan ändå =)

Ha en bra sommar du med, kram!

2008-07-02 @ 21:15:19
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0