Sommarens mission:

Hitta köksstolar på Blocket eller loppis om det så är det sista jag gör.

Alternativt köpa dyra IKEA Stockholm- stolarna. Men det är egentligen inte så mycket pengarna som principen. Jag SKA hitta dessa stolar billigt:



Det måste väl finnas hur många shopoholics som helst som gick på den här trenden för två år sedan och nu har ångrat sig? Eller?

Fast de kanske är så rika att de inte behöver sälja dem på Blocket utan bara ställer ner dem i källaren.

Ja, ja. Jag letar vidare.

Om ni kommer hem till någon med sådana här stolar kan ni väl hinta om att de EGENTLIGEN är rätt otrendiga numera, och sedan meddela mig om de ska sälja dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0