Trädgårdshänget

Leo hjälpte mig vattna blommor, medan Stella sprang runt med grannkompisarna.





Visst har jag berättat att det här är mina barns framtida personligheter in a nutshell? Leo kommer att vara en pluggig trettonåring med glasögon som sitter hemma med mig och läser böcker på helgerna, medan Stella är sexton och drar olovandes till Kos med partypolarna.

Kolla in Stellas min. Visst kan man se Kos- bruden framför sig?!

Älskade skruttungar. Det är tråkigt att Jonas inte fått semester än, men ändå kul att det bara är jag och barnen. Jag och mitt lilla gäng, liksom, oavsett om vi är hemma och pysslar eller handlar på ICA eller äter på McDonalds eller åker på roadtrip till Borlänge. Närhetstankning.

Anyway. Deras framtida personligheter, ja. Jag hör av mig om tio år och berättar om det stämde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0