Visst serru

Vad var det jag sa. Dyra poolen står ensam och övergiven i trädgården, och ute är det blåsigt, molnigt och femton grader.

Sommar? Ho ho? Jag ska ju åka till Rullsand med barnen och bada i havet en hel dag, och sedan komma hem och dricka ett glas iskallt vitt vin i min loungiga solstol på altanen. Hade du glömt det?

Seså, fram med lite sol nu. Under tiden tar jag med mig barnen och åker till ICA.

Alltid något.

För övrigt längtar vi efter vår dagisbästis- familj som har varit i sin sommarstuga i två veckor. Stella vill visa och leka i sin dockvrå, Leo vill visa sitt nya rum med alla bilar och jag vill hänga i soffan och dricka kaffe. Kom hem! Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0