Countdown to läggdags

Eller det där med förnekelsemetoden fungerar sådär. Är ju egentligen jättefebrig och hostig.

Kollega (Innan jag åkta hem): Åk hem och vila upp dig ordentligt nu!
Jag: Mmm...

Ensam med två små barn är inte direkt vila, det är det inte. Som innan maten när de skulle få titta på film, och Leo bara satt och slängde filmer omkring sig. Då fick han istället följa med ut till köket och titta i Biltema-reklam. Jamen, då ville ju Stella såklart också titta i den. Lite bråk om hur tidningen skulle ligga på bordet. Då gav jag Leo Rusta-reklam istället och Stella fick ha Biltema för sig själv, och det hade fungerat bra om inte Stella hade blivit sur och ville ha Rusta-reklamen istället, för den såg mycket roligare ut. Mera bråk.

Sjuka föräldrar hemma med barn borde få någon slags diplom.

Nu ska jag natta dem, och sedan natta mig själv efter att jag svalt några hostmedicintabletter.

Mantra: I morgon är jag frisk. I morgon är jag frisk. I morgon är jag frisk.

Sådär ja. Då var det fixat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig vännen!

Kram A

2008-06-12 @ 19:35:28
URL: http://www.tv3.se/days
Postat av: Anna

By the way... Snek mig in på pressvisningen av Sex and the City-filmen häromdan. Fucking Fabulous! =)

2008-06-13 @ 11:32:11
URL: http://www.tv3.se/days

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0