Fyndhörnan

Jag har redan skrivit om det här, men jag måste bara säga det igen.

Bloppis.nu! Don't miss it. Coola Stureplansbruttor säljer sina gamla märkeskläder som de använt 1 gång för typ 300 kronor. Det roligaste av allt är dock Freja Källgren, ni vet Top Model- vinnaren, som lägger ut slitna, urtvättade och skrynkliga H&M eller Indiska- kläder. Också för 300 kronor. Well, thanks but no thanks.

Men om ni bara skippar Frejas skräp och kollar in det andra, så är det kanon.

Om man nu vill köpa något, jag gör det inte för jag hatar att skicka efter kläder. De passar ändå aldrig. Men det hindrar ju inte att det är kul att kolla in billiga märkeskläder som nyss satt på snygga, mojitosdrickande Stureplanssnärtor, right?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0