...Har det redan blivit sommarlov, eller?

Är lite smått förvirrad eftersom jag ju var hemma med febrigt barn i torsdags, och sedan har det varit lov. Fast det är nog så att jag jobbar på måndag. Jo. Så måste det vara.

Jag ska:
  1. Kolla klassen när de städar skåp.
  2. Sitta i aulan och se 9:ornas show.
  3. Kolla klassen när de städar klassrum.
  4. Äta lunch.
  5. Låta klassen skriva sista inlägget i sina mentorsböcker för sjuan.
  6. Sitta i järnvägsparken och fika
I might survive, va?

Och på tisdag kväll är det examen! Frääääääääänt.

Förresten började jag skriva den här bloggen bara någon vecka innan höstterminen började, så jag har härmed (Eller ja, nästa vecka om man ska vara petig) bloggat ett helt läsår. Jag trodde att jag skulle hålla fast vid det en vecka.

What do you know.

Kanske att jag skulle ta ut alla inlägg som handlade om skolan och lägga upp dem på Vulkan-sajten och sälja massor, massor med böcker med titeln "En lärares memoarer"? Då skulle jag äntligen bli rik. Det fungerade ju för hon Jenna Jamesson som skrev om sitt liv som porrstjärna.

Eller tror ni inte att lika många skulle köpa en bok som handlade om en högstadielärare?

Nähä. Skit i det då.

(Kanske om jag hittade på en massa skandaler?! Nähä. Inte det heller, nej...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0