Hej, hej, vad gjorde du igår kväll, då?

Jo, men gick runt här hemma och hostade upp lungorna. Ungefär. Annars inget speciellt.

Åh, vad less jag är på att hosta. Snart borde väl hostmedicin-tabletterna jag äter tre gånger om dagen börja verka?

Eller så låtsas jag att jag är frisk. Jo, så får det bli. När jag ändå håller på så kan jag tänka bort munsåret, slitna håret, bleka hyn och allmänt urvridna disktrase-looken också. Vaddå, är det nu som man ska vara alldeles sommarfräsch och sprudlande och ha nya kläder? Jaha, då måste jag ha missförstått.

Men jag har gått ner tre kilo under sjukdagarna, och sommarjeansen sitter nu alldeles perfekt. Alltid något.

Nu ska jag gå in och duscha, och sedan ska vi åka till möbelaffär i Örbyhus och kolla på säng till Stella.

Och i eftermiddag! Tjugo över fyra ska jag stå på stationen och ta emot en av mina älsklingskompisar i hela världen, Christin, som kommer och hälsar på. Jag ska visa henne stan (Tar ungefär tre minuter), och ikväll ska vi äta middag, dricka vin, se på fotboll och hänga i soffan. Lovely!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Mys med besök! Hoppas du kryar på dig! Puss

2008-06-14 @ 10:04:56
Postat av: Oggy

Kul för dig! Det förtjänar du verkligen, efter alla deppinlägg.



Kram!

2008-06-14 @ 10:49:59
URL: http://oggygroggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0