I'm baaaack!

Efter en två timmars biltur i hällregn, så är vi hemma igen.

För övrigt så vet jag nu hur mycket saker som går i en Ford Mondeo. Ungefär hur mycket som helst, inklusive en stor byrå, ett nattduksbord och en sittvagn. Sittvagnen fick sitta fastspänd bredvid mig i passagerarsätet. Såg inte helt normalt ut, men who cares, så länge byrån fick plats tillbaka så är jag nöjd.

Ja, och så barnen då.

Vi har haft det hur skönt och kul och bra som helst, jag skriver mer sedan. För visst har ni saknat mig? Lite? Pyttepyttelite? Jag har saknat er i allafall!

Nu ska jag gå ner och laga hamburgare och pommes frites, och till det ska jag dricka ett glas vin och skåla med mig själv att jag är The king of the road. Oh yes. Och bilstereon fungerar nu också, tack till lillebror som numera är min bilmekaniker-idol.

(Han tog ut den, satte i sladdarna ordentligt och satte i den igen. Hrm. Hej, hej, det är jag som är bimbobruden som kan absolut noll komma nollnoll om bilar. Däremot har jag läst på Universitet i fem år, och fick till exempel VG på en tenta i flerdimensionell analys. Gills det? Nähä.)

Kommentarer
Postat av: Lina

Välkommen hem igen!

2008-06-28 @ 17:41:42
URL: http://sockerbitan.blogg.se/
Postat av: Cicci

Äntligen tillbaka!!! Jag har missed you sooooo mycket!!!

2008-06-28 @ 18:32:15
URL: http://grancanariamamman.blogg.se/
Postat av: Anna

Välkommen hem! Bilar är en världslig sak :)

2008-06-28 @ 21:41:33
URL: http://www.tv3.se/days

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0