Konsten att fixa semester

Längtar efter Borlänge och alla människor där, och nämen kolla här! Jag har visst hur många lediga dagar som helst i almanackan.

Så på tisdag efter frukost packar jag in barnen och lite kläder i bilen och så drar vi. Enda problemet är att mamma jobbar natt då, men för en person utan skam i kroppen (Det vill säga jag) är detta inget hinder då man helt enkelt kan bjuda in sig själv att sova över hos sin kompis Camilla.

Tada! Fast hon är van, jag tror att jag sov hos henne ungefär varje helg när vi gick i åttan och nian så det blir som back in the days. Kanske kan busringa till någon snygg kille i Mockfjärd om vi får någon minut över?

Jag ska nog också bjuda in mig själv till brorsan med sambo och son, fråga moster Ulla om hon vill åka till loppisar på torsdag, kanske hinna träffa Nina som jag inte sett på tusen år, spana över staketet på Peace & Love- festivalen samt äta så många middagar som möjligt hos mamma (Visst känns det himla långt till den 27 den här månaden?!)

Och på torsdag ska jag dricka öl med roliga Emelie från Falun.

SEMESTEEEEER, nu kommer jag!

Kommentarer
Postat av: Mli

Hahaha, ja gudars vad vi ska glo över staketet. Eller som din idé: Tjuvlyssna och dricka öl för samma summa som festivaldeltagarna betalat in sig för. Vem behöver gå in liksom? Weehaa!

2008-06-23 @ 22:39:24
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0