Kvällspromenad vs. sitta stilla

Jag var på väg att ringa en kompis och fråga om hon hade lust att ta en långpromenad så här i kvällssolen. Gick till och med och hämtade mobilen för att kunna ringa.

Men så la jag mig en stund på vardagsrumsmattan och lekte med bilar med Leo (Han kör runt mig med sin bobbycar och leker att jag är en rondell. Väldigt bra lek) och blev istället så trött att bara att resa sig upp kändes som en ansträngning bortom denna värld.

Alltså ingen promenad.

Kanske skulle ringa och höra om någon vill komma hit och gå fram och tillbaka i vår trädgård, så där som de alltid har gjort i Big Brother- huset? Det är också motion. "Hej, lust att komma över och Big Brother- promenera??"

Nä, kanske inte.

Jag sitter nog still i soffan och badar fotbad och ser några avsnitt Grey's istället, det är också trevligt. Dessutom ska jag gå massor i morgon i Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0