No glamour

Jag som egentligen vill vara Anna Hibbs (Stureplansbaben, ni vet)...Well, för tillfället är jag febersvettig och trött. Det hänger bh-ar och kläder över hela sovrummet, för jag har inte orkat hänga in eller plockat i ordning. Mitt hår är risigt. Jag har munsår. Jag har mitt allra fulast nattlinne, en T-shirt med 90-talstryck på hånglande par, på mig för att allt annat ligger i tvätten. Jag är blek.

Man kan säga att jag skulle kunna vara typ Anna Hibbs missanpassade, piercade, svarthåriga, knarkande halvsyster.

Ja, ja. Sånt är livet. Nu ska jag läsa ut boken och se vem som är mördaren.



Spännande, spännande. I sommar ska jag läsa massor med böcker, bland annat Camilla Läckbergs nya. Oh joy, sweet joy.

Kommentarer
Postat av: Åsa

mm det bästa med sommaren är att man faktiskt har TID att läsa massa bra spännande böcker!!! ska också se till att läsa läckbergs nya. den du läser ju har jag redan hunnit med... lovar att inte avslöja the muuurder.....!!!!

2008-06-16 @ 00:15:52
URL: http://frokenasa.blogg.se/
Postat av: Mli

Nu måste jag också läsa Läckbergs böcker. Det verkar som om de är bra ju:) Ett tips om du inte läst dem redan är triologin om Valhalla av Hildebrandt. De är bland de bästa böcker jag läst. Ever! Krya på dig!

2008-06-16 @ 12:36:33
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0