Stilla lördagsregn

Leo kör med sina leksaksbilar och parkerar dem i alldeles spikraka rader. Sedan backar han ut dem, låter en bil bogsera en annan bil till verkstaden, och parkerar dem återigen i alldeles spikraka rader. Skönt att se att han inte fått mina kassa parkerings-gener.

Ligger under en filt på sängen och låtsas att jag är frisk, medan Leo kör med bilarna nedanför. Stella leker med grannbästisen på sitt rum. Jonas bakar bröd i köket så att det luktar nybakat i hela huset.

Rätt mysigt ändå mitt i hostningsmisären.

Snart ska jag shapa upp mig och åka och hämta Christin vid tåget.

(Hahaha, kommentar från Oggy: "Det förtjänar du efter alla deppinlägg". Oupps. Har jag låtit SÅÅÅÅ deprimerad?! Det var inte meningen. Nä, egentligen är jag väl mest sur för att inte alla jag känner också flyttar till Tierp. VA?! Vad är det för fasoner att bo där inte jag bor, liksom...?)

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att höra att du verkar må lite bättre och vara lite gladare :) Kram!

2008-06-14 @ 16:59:47
URL: http://liiindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0