Att göra

  • Natta barn som fortfarande är speedade av Stellas och grannbästisens påskkärrings-godis
  • Samla ihop alla smutstvättskläder som ligger utspridda lite här och där
  • Plocka ur diskmaskinen
  • Städa ihop leksaker

Oh, det är så avkopplande med lov. Om mitt tidigare inlägg att jag skulle rätta prov ikväll har jag bara en sak att säga: ORKA!

I och för sig skulle man kunna säga "Orka!" om de övriga punkterna också. Ja, hörrni, jag tror jag gör det, och så dricker jag en Aquatini med melonsmak och läser "Family Living" istället. Värsta påsklovs-firandet.

"Family Living" är bra, för då kan man leka att man har ett lika fint hus som kändisarna i reportagen. Lite sådär "Nämen! En sån byrå och en sån vas har ju vi med. Tänk vad fint hus vi ändå har!"

Samma princip som "Mama". Nämen! En sån snygg, smal, känd, fräsig, lycklig och harmonisk mamma är ju jag också!

(Hahaha. Ja, eller hur. Nu ska jag ta min mysbyxklädda rumpa och resa mig från stolen och leta mig genom leksakshögarna och se om jag hittar några barn att stoppa i säng)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0