Bad hair days

Mitt hår har i och för sig blivit väldigt långt sedan vi flyttade hit (Min frisör är i Uppsala och jag hinner aldrig åka dit och klippa mig), men nu får det faktiskt vara nog.

Långt är fint. Slitet och långt är inte fint.

Men jag har ju faktiskt verkligen aldrig tid att klippa mig. Vad skulle Angelina gjort?

Svar: Vridit bak tiden några timmar då hennes man var hemma och var med barnen, så att hon kunde åka till frisören i lugn och ro.

Ja. Jo. Kan fungera. Om jag bara kom över den där tidsmaskinen som Brangelina har.

Kommentarer
Postat av: Angelica

hemligheten för los brangelinas är nog en nanny per unge. det är min gissning.

:D

2008-03-21 @ 19:38:46
URL: http://ellenangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0