Dagens eftermiddagsaktivitet: Att SPAa

Efter träning och pasta-och-köttfärssås-lunch, så gick jag in och badade när Jonas tog med sig barnen till affären. Mitt bästa favoritintresse i hela världen: Badkarsbad med badskum, skrubcreme, hårinpackning, tända ljus, läsa Mama-tidning, ansiktsmask, insmörjning med Body shop-kräm. Plus att jag har bytt lakan i sängen. Fräscht.

Nu till frågan: Blev jag något snyggare?
Nej.

Kommer någon annan att lägga märke till och tycka att jag blev snyggare?
Nej

Om man tänker efter, skulle jag inte bli snyggare om jag köpte...Säg, en ny tröja, istället för alla dessa skönhetsprodukter?
Jo

Men är de ändå inte värda sin vikt i guld?
Absolut. All lyx är bra lyx, som vi i småbarnsföräldrar-världen brukar säga.

Nu ska jag gå ner och kolla till potatisgratängen. Sen blir det Melodifestival och Marabou dajm. Och ett stort glas rött vin, och det blir man väl iallafall snyggare av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0