Inne-dag

Visst är det så att om det är snöstorm ute så har man dispens att vara inne en hel dag?

Bra.

Har fortfarande pyjamas på mig. Barnen lyssnar på Melodifestivals-skivan och ligger på golvet i sitt rum och tittar i böcker, själv har jag precis bäddat sängarna.

"That's love" med han Michael någonting är förresten klart underskattad. Det samma är Patrik Isacssons låt och Frondas låt. Och Lasse Lindh. Åhhh, Lasse Lindh. I typ alla deltävlingar så har mina favoritlåtar kommit femma eller sexa. Nästa telefonräkning kommer att vara full av bortslösade pengar. Eller inte bortslösade, de går ju till barnen i Afrika. Och Patrik Isaksson har ju redan massa pengar, det har jag sett i förra numret av Family Living. Värsta lyxiga Stockholms-huset.

Vad tror ni om Charlotte Perellis chanser i ESC, då? Själv tror jag att det KAN funka, men med BWO hade vi haft segern i en liten ask.

Tyvärr verkade dock inte juryn och svenska folket tycka om små askar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tror tyvärr inte att Charlotte har några större chanser att vinna. But she better take us to the final!!! BWO for president. (Om man nu kan vara president i grupp.)

2008-03-23 @ 21:53:24
URL: http://www.tv3.se/days
Postat av: Anna

Tror tyvärr inte att Charlotte har några större chanser att vinna. But she better take us to the final!!! BWO for president. (Om man nu kan vara president i grupp.)

2008-03-23 @ 21:53:39
URL: http://www.tv3.se/days

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0