Ja, jäklar

Hela kvällen igår, inklusive bilresan, var den bästa och roligaste bloggfest jag någonsin varit på.

Ja, i och för sig också den enda, men iallafall. Och dessa människor är helt fantastiskt underbara, I'm telling you.

Idag har jag och Christin varit bakfulla med klass, meaning ätit hotellfrukost (Eller ja, druckit juice och kaffe, var inte så hungrig efter Burger King- maten kl två), gått på stan, shoppat, fikat, åkt buss till Karlstad.

Just nu är Christins sambo och köper vedugnsbakad pizza, sen ska vi äta chips och kolla på Andra chansen. Ni hör ju, "vedugnsbakad pizza". Plus att jag har nya, svarta blanka kjolen med hög midja, very bakfull med klass.

Roligast igår: Allt. Och att vakten på stället med 18-årsgräns frågade om leg.

Kommentarer
Postat av: Elena

Jag hade också väldigt kul igår, och du är klockren! "Finns det fortfarande lakritsshots?" är nästan en klassiker redan -obetalbar replik. Detta gör vi igen hoppas jag! Puss och kram på dig!

2008-03-08 @ 20:44:05
URL: http://elenaeriksson.blogg.se
Postat av: Erik M

Jag är grymt imponerad av att festen blev av! :-)

Själv är jag helt slut efter en heldags outletshopping och snart dags att ta flyget hem från Orange County. Allt gott!

2008-03-09 @ 14:20:57
Postat av: Fröken Källgren

Såna vakter är guld värda, GULD =)

2008-03-11 @ 08:45:47
URL: http://siggelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0