Jamen HERREGUD

Tydligen så är det inte byte på väskor köpta på sko-affärer. Very strange. Hittade en svart, snygg, quiltad väska i en sko-affär i stan, och av någon anledning så köpte jag den. Kom på en halvtimme senare att jag ju faktiskt aldrig någonsin använder små quiltade aftonväskor, så varför trodde jag att jag skulle börja nu, liksom?

Dock var det kört att byta den, för enligt den blonda lilla 18-åriga snärtan till butiksbiträde så fick jag inte lämna tillbaka väskan. Inte ens få ett till-godo-kvitto.

Jag: Men den ligger ju här i påsen? Jag köpte ju väskan för en halvtimme sen- det måste väl gå att lämna tillbaka?!
Tjejen: Nääää, alltså, det går inte
Jag: Men varför?
Tjejen: Nää. Det går inte

Jävla skit. Varför är det bara prat om diskrimineringen att endast snygga tjejer får jobb i en affär, är det inte värre att de utan hjärnor får jobb i en affär?

Anyway. Fick lov att behålla väskan, den ska Stella få som present om hon klarar av att sova hela natten i sin säng den här veckan. Och jag ska ALDRIG, aldrig mer handla på Bianco footwear.

Där fick de så de teg. Don't get mad, get even. Få se hur de klarar av att gå runt ekonomiskt nu, minsann.

(Är som mina föräldrar, de har inte handlat på Onoff sedan typ 1983, för då var det en säljare som var snorkig. Och Onoff har ju inte gått lika bra som de gjorde innan -83, det har de inte)

Kommentarer
Postat av: åsa

Meh! Upprörande att höra! Det är väl klart att man ska få byta! Öppet köp i 30 dagar har väl alla!!!! ring butikschefen och skäll!!!!

2008-03-02 @ 21:23:26
Postat av: Case

Jaaaaa! Man har rätt till det för tusan! Låt inte flicksnärtan komma undan.

2008-03-02 @ 21:40:56
URL: http://case.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0