Kategori: Åhhh vad fiiiint

Nu har jag lov på riktig, för idag rättade jag alla prov. Lite för att det är skönt att ha det gjort, men mest för att jag ville veta hur det gått för mina finaste fin-elever.

Och jorråsatte! Alla klarade provet, bara det en stor bedrift för somliga, plus att de flesta fick VG, några MVG. Way to go, klassen.

Finast 1: Strulkillen som skrev i sin utvärdering att området "faktiskt varit kul" och att han "lärt sig massor". Dessutom klarade han G på provet. Åh, vad kul att säga det till honom nästa måndag
Finast 2: Att en annan strulkille fick VG, tack vare att han skött läxorna varje vecka och arbetat flitigt på lektionerna
Finast 3: Att nästa alla fick VG
Finast 4: Att en av de smartaste tjejerna i klassen fick alla rätt. Igen. Fränt!

Men hörrni! "Lärt mig massor". Visst får väl ni också tårar i ögonen? Eller är det bara jag som är en sådan cry baby?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0