Kvällens röstning

Röstade på Charlotte Perelli för att...Tja, ärligt talat så minns jag inte riktigt hur låten gick. Fast den var bra, och Charlotte är ju SAOL's benämning av fräsig. Och sånt ska man stötta.

I första ronden röstade jag även på FRONDA! Oh yes. Är det jag som fick en tillfällig sinnesförvirring av weird musiksmak, eller var den inte helt fantastiskt bra? Den låten ska jag lyssna på och hopp-dansa till i vardagsrummet varenda dag fram till sommarlovet, och så är vårens träning avklarad.

Frän discomusik. Tyckte jag. Men svenska folket börjar ju få in rutinen nu att rösta ut mina favorit-låtar till sjätte plats...  Svenska folket: SKÄRPNING!!

Om ni röstar så att BWO vinner i Globen så förlåter jag er.

Kommentarer
Postat av: Terése

Charlotte var så fräsig att hon inte ens kunde sitta i sin klänning.

Men my god vad hon var yttepytteliten.

Tack för komplimangen förresten, jag kan oxå vara lite fräsig ibland.

2008-03-01 @ 23:45:04
URL: http://mellisplace.blogspot.com
Postat av: Case

Jag blev med lite kär i Fronda. Så sööt! Men så gillar jag ju "Rullar fram" oxå. :)

2008-03-02 @ 16:45:43
URL: http://case.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0