Notes for the Intresseklubb:

Imorgon är det fredag!! Planer för dagen:
  • Lämna på dagis
  • Ha några specialelevs-lektioner
  • Ha matte med sjuorna, genomgång om cirkeldiagram och histogram
  • Äta lunch
  • Skriva planering för nästa kapitel som sjuorna ska börja med efter påsklovet
  • Hämta på dagis
  • Handla på ICA
  • Åka hem och fredagsfika med glassbåtarna från glassbilen
  • Dammsuga, fixa, plocka, lyssna på Melodifestivalsskivan
  • Leka med barn
  • Kolla igenom stegen till träningspasset jag ska ha på lördag
  • Äta pommes och schnitzel till middag
  • Bada och natta barn
  • Se "National Treasure" (Heter den så? Den med Nicholas Cage?) på TV
Nu är det så att det värsta inte är att jag döper detta inlägg till "Notes for the Intresseklubb". Utan att jag gör det ironiskt, jag tror verkligen att ni är intresserade på riktigt.

Jag vet. Jag är lite störd. Tror att det kallas "hybris" eller nåt liknande.

Kommentarer
Postat av: pelle

aaah, hybris. denna guds gåva till alla fröknar med narcissistisk (phuh, svårt ord där) läggning :P

2008-03-14 @ 01:27:52
URL: http://pellepatrask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0